De 20 de ani pe piaţa din România, Raiffeisen Bank are deja o tradiţie de asociere cu muzica, teatrul şi evenimentele culturale.
Anul acesta, Raiffeisen Bank este partener oficial al Neversea 2017, aflat la prima sa ediţie, un festival pentru un target tânăr. Astfel, brandul a dorit să comunice într-un mod appealing asocierea cu acest target tânăr.
La Neversea, Raiffeisen a avut propria sa scenă, The Ark, sau Arca Distracţiei. Pentru a surprinde cât mai bine întreaga efervescenţă a distracţiei, am optat pentru o campanie în social media axată în primul rând pe vizual, şi mai putin pe text. Astfel, Instagram, Facebook şi Youtube au fost vectorii principali de propagare a distracţiei în mediul online.
CONCEPT
Mesajul central al campaniei a fost: “Lansăm la apă experienţe noi la NEVERSEA!” În mediul online, ne-am axat pe surprinderea momentelor cele mai frumoase, memorabile, din timpul zilelor şi nopţilor de festival şi a oamenilor care au luat parte la eveniment. Ne-am dorit să le arătăm celor care nu au putut ajunge frumuseţea festivalului prin momente memorabile şi oamenii care le creează.
CUM A FOST COMUNICAT BRANDUL
Brandul a fost adus în faţă prin asociere subtilă cu cadrele surprinse, prin hashtagurile: #ArcaDistracţiei şi #credeminmuzica şi prin distribuţia fotografiilor pe canalele proprii Raiffeisen Bank, cât şi ale celor implicaţi.
ABORDARE
Pentru o acoperire cât mai adecvată a subiectului, am configurat o campanie pe 3 paliere de target, cu acoperire naţională. Am colaborat cu vloggerii Alexandra Bădoi şi Matei Dima (BRomania), cât şi cu Dragoş Asaftei, fotograful oficial al evenimentului, din partea Raiffeisen Bank. Alexandra este o cunoscută vocalistă de muzică trance, BRomania are un puternic appeal la categoria de vârstă 16-25 de ani, iar Dragoş este un binecunoscut fotograf de evenimente.
Alexandra a fost activă în mod deosebit pe canalul Instagram şi Facebook, BRomania a avut în plus prezenţa pe Youtube, canalul care l-a făcut cunoscut şi unde are expunerea maximă, iar Dragoş, în calitate de fotograf oficial al evenimentului, a utilizat în primul rând Facebook, cât şi Instagram.
170 de fotografii publicate cu #ArcaDistractiei, #credeminmuzica - album3402 Likes cumulate la fotografii, 1150 Likes la album (4552 in total), 50 shares la album1 Boosted post: 66.108 reach, 10.910 clicks pe fotografii, 320 Likes. 21 postări de fotografii publicate pe Instagram (în total, 30 fotografii) 3.456 Likes 23.615 vizualizări VEZI CONŢINUTUL GENERAT